علی خویه
مشاور برند و بازاریابی
ساخت ، توسعه و تقویت برند
همکاری با بیش از صدها برند مطرح در زمینه ی توسعه و تقویت سیستم فروش
ارائه ی راهکارهای عملی و مشاور اثر بخش در زمینه بازاریابی و فروش و توسعه ی برند
مشاور برندینگ صفحه اصلی Tag: مشاور برند و برندسازی ژانویه 23, 2016 علی خویه بدون نظر برند سازی پوشاک و البسه
علی خویه مشاور برندیگ با 18 سال تجربه ی اجرایی ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره […] ژانویه 18, 2016 علی خویه بدون نظر برترین برندهای خودروی جهان
گزارش سالیانه مصرف کنندگان خودرو در سال ۲۰۱۵ با جمعآوری نظرات صاحبان بیش از ۷۵۰,۰۰۰ خودرو منتشر شده است. با توجه به این نتایج میتوانیم اعتماد و نظر مشتریان به هر خودرو و در نهایت به هر برند را تشخیص دهیم. در نمودار زیر میانگین نمرات بدست آمده از برخی خودروهای هر برند لحاظ شده […] ژانویه 17, 2016 علی خویه بدون نظر علی خویه، مشاور برندینگ “ساخت ، توسعه و تقویت برند”
علی خویه، مشاور برندینگ، متخصص در ساخت ، توسعه و تقویت برند مدیریت و توسعه ی برند ایجاد و تقویت برند حفظ و توسعه ی برند جذب و نگه داشت منابع انسانی و مشتریان کاهش هزینه های بازاریابی،فروش و برندینگ تقویت برند و سرمایه گذاری بر روی آن برنامه ریزی […] دسامبر 29, 2015 علی خویه بدون نظر 10 قانون مهم در بازاریابی هتل ها
10 Rules of Hotel Marketing Here are the 10 Rules of Hotel Marketing as far as online marketing goes. I’ve reviewed them since they were written and little has changed, they are still as valid as they were at the time. I keep them on the screen during the Q&A periods of my speaking engagements […] دسامبر 29, 2015 علی خویه بدون نظر بازاریابی آنلاین هتل ها
بازاریابی آنلاین روز به روز در حال پیچیدهتر شدن است؛ بالاخص برای هتلداران که نهتنها باید همه تاکتیکهای خارجی موجود در دنیای بیرون را بدانند، بلکه باید بر همه بازیگران دیجیتال تاثیرگذار در حوزه سفر نظیر ابرموتورهای جستوجو و سایتهای آنلاین آژانسهای مسافرتی (OTA) نیزاشراف داشته باشند.در یک مطالعه، 15 روش و روند بازاریابی هتلها […] دسامبر 8, 2015 علی خویه بدون نظر مشاور برند- مدیریت برند
دیریت برند آخرین مطالب برند ارزش برند ، مشاور برندسازی ایجاد ارزش برند در بازار پوشاک ایران brand مشاور برندینگ در مورد برند سازی برنامه ریزی و تدوین استراتژی برند( Planning & Brand Strategy) Branding for Business ویژگیهای مشاوران خلاق بازاریابی، فروش، برندینگ، تحقیقات بازاریابی وتبلیغات عوامل شکست برند ها، عوامل موفقیت برند ها اشتباهات […] اکتبر 21, 2015 علی خویه بدون نظر مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و بحران
فرایند مدیریت بازاریابی و فروش در شرایط رکود و بحران 1- شناسایی کامل شرایط بحران، دلایل ، قوت، ضعف، فرصت ، تهدید 2- جلوگیری از تصمیمات عجولانه در شرایط بحران و جلوگیری از دام های فروش و بازاریابی در شرایط بحران 3- طراحی مدل های بازاریابی نوین و مدرن 4- طراحی سیستم […] جولای 27, 2015 علی خویه بدون نظر دوره های تخصصی آموزش بازاریابی Marketing فروش Sales برندینگ Branding مذاکره تجاری Negotiation تبلیغاتAdvertisements
آموزش در محل توسط گروه تخصصی G.MAS - علی خویه متخصصین تربیتی و روانشناسان معتقدند،آموزش موثر حاصل ترکیب مدیریت خوب کلاس، سازماندهی، طراحی موثر و ویژگیهای شخصیتی مدرس است. در کلاس آموزشی هر یک از مخاطبان در محیط مثبت کلاس که حمایت کننده، چالش برانگیز و پرورش دهنده ی اهداف آموزش است به […] جولای 17, 2015 علی خویه بدون نظر دوره های تخصصی مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری
دوره آموزش تخصصی مدیریت فروش SALE MANAGEMENT (عنوان دوره) : دوره آموزش تخصصی مدیریت فروش SALE MANAGEMENT مدرس: علی خویه 09122991608 www. www.khooyeh.ir مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو […] ژوئن 14, 2015 علی خویه بدون نظر دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت
مدیران و علاقمندان محترم برای هماهنگی ها و اطلاعات بیشتر با شماره 09122991608 تماس حاصل نمایند و یا با ایمیل Khooyeh@gmail.com در ارتباط باشند. برای آموزش، بهتر است درست هزینه گردد. همیشه ارگان ها و سازمان ها از اثربخشی آموزش بسیار ناراضی هستند به نظر شما اثربخش ترین آموزش چه نوع آموزشی است که […] 1 2 بازاریابی خودرو صفحه اصلی بازاریابی خودرو ژانویه 18, 2016 علی خویه بدون نظر برترین برندهای خودروی جهان
گزارش سالیانه مصرف کنندگان خودرو در سال ۲۰۱۵ با جمعآوری نظرات صاحبان بیش از ۷۵۰,۰۰۰ خودرو منتشر شده است. با توجه به این نتایج میتوانیم اعتماد و نظر مشتریان به هر خودرو و در نهایت به هر برند را تشخیص دهیم. در نمودار زیر میانگین نمرات بدست آمده از برخی خودروهای هر برند لحاظ شده […] ژانویه 18, 2016 علی خویه بدون نظر تکنیک های برند سازی خودرو ، توسعه و تقویت برند در صنعت خودرو های داخلی و خارجی
بازاریابی خودرو و لوازم جانبی | بازاریابی لوازم جانبی ماشین | بازاریابی ماشین | بازاریابی نمایندگی های فروش خودرو | بازاریابی خودرو های خارجی | بازاریابی خودرو های داخلی | بازاریابی خودرو های وارداتی | بازاریابی خودرو های لوکس | بازاریابی خودرو های سواری | بازاریابی خودرو های هیوندا | بازاریابی خودرو های بنز | […] ژانویه 15, 2016 علی خویه بدون نظر برند های برتر خودروسازی و ویژگی های آنها
موفقیت اصلی برندهای ژاپنی را میتوان به ارایه خودروهای با کیفیت و خدمات پس از فروش مشتری پسند دانست. به نحوی که برندهایی مثل تویوتا و هوندا در بسیاری از کشورها در صدر این ردهبندی قرار دارند. کشور ایالات متحده را میتوان یکی از رقابتی ترین بازارهای جهان دانست. مردم در ایالات متحده روی برند […] ژانویه 15, 2016 علی خویه بدون نظر برندسازی در صنعت خودرو
برند سازی ایرانی- ملی ؛نیاز صنعت خودرو سازی است بر اساس بند اول اصل یکصد و دهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و در اجرای اوامر مورخ ۱۵/۱/۱۳۷۷ مقام معظم رهبری ، نظر مشورتی نهایی شورای مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص سیاستهای کلی نظام در بخش صنعت ، طی ۱۰ ماده و در […] دسامبر 3, 2015 علی خویه بدون نظر تکنیک های بازاریابی و فروش خودرو مدرس علی خویه بازاریابی و فروش نمایندگان خودرو، بازاریابی ماشین
مدیریت و مهندسی فروش خودرو، تکنیک های بازاریابی و فروش خودرو مدرس علی خویه بازاریابی و فروش نمایندگان خودرو www.khooyeh.comگروه مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas. معرفی مدیر عامل:مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم […] اکتبر 15, 2015 علی خویه بدون نظر مباني فکري در قيمت گذاري
مباني فکري در قيمت گذاري 1- قيمت گذاري بر مبناي هزينه 2- قيمت گذاري برمباني مشتريان 3- قيمت گذاري بر مبناي ارزش: دراين حالت قيمت گذاري رويکردي گسترده تر از رويکرد قبلي داشته و با لحاظ منافع مشتريان درون سازماني، نهادهاي قانوني و اجتماعي خارجي سازمان در قالب مفهوم ذينفعان، معني و مفهوم مي يابد. […] جولای 26, 2015 علی خویه بدون نظر بازاریابی خودرو و تجهیزات خودرویی و لوازم یدکی خودرو | بازاریابی خودرو های داخلی، وارداتی و گران قیمت (لوکس)
بازاریابی خودرو و تجهیزات خودرویی و لوازم یدکی خودرو | بازاریابی خودرو های وارداتی و گران قیمت (لوکس) دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره بسمه تعالی سرفصل های آموزشی مخاطبان: نمایندگان و فروشندگان خودرو و تجهیزات خودرویی مدرس: استاد علی خویه سیلابس ساعت شکل برگزاری مهارت های فروش حرفه ای خودروهای 4 […] آوریل 9, 2015 علی خویه بدون نظر داستان دو مهمانسرا (بازاریابی موفق)
Case study 1: The Tale of the Two Inns داستان دو مهمانسرا بازاریابی موفق مستقیما بانحوۀ عملکرد پرسنل در زمینۀ فروش و میزان آشنایی آنها از نوع خدمت یا سرویس، ارتباط دارد. درنمونه ای که در زیر بررسی میشود، خواهیم دید دو مهمانسرای ساحلی چگونه اقدام به جذب مشتری میکنند. درمهمانسرای واقع در Ocean […] مارس 25, 2015 علی خویه بدون نظر بازاریابی خودرو و لوازم جانبی | بازاریابی لوازم جانبی ماشین | بازاریابی ماشین | بازاریابی نمایندگی های فروش خودرو | بازاریابی خودرو های خارجی | بازاریابی خودرو های داخلی | بازاریابی خودرو های وارداتی | بازاریابی خودرو های لوکس | بازاریابی خودرو های سواری | بازاریابی خودرو های هیوندا | بازاریابی خودرو های بنز | بازاریابی خودرو های کیا kia
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو مدیریت بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات صنعت خودرو و لوازم جانبی خودرو مدرس : […] نوشتههای تازه