مشتری مداری و CRM
روانشناسی ارتباط با مشتریان
روانشناسی ارتباط با مشتریان(اناگرام) مدرس:علی خویه مجری طرح های مهندسی فروش مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ...
ادامه متن »کارگاه آموزشی CSM,CRM
کارگاه آموزشی CSM,crm دوره آموزشی تکنیک ها شیوه ها و اصول ارزیابی رضایت مشتریان اصول سنجش رضایت مشتریان تکنیک های مدیریت ارتباط با مشتری سرفصلهای کارگاه آموزشی CSM,crm اهمیت مشتری ( مشتری مداری ) تعریف مشتری( مشتری مداری ) تعریف ...
ادامه متن »دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت
دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت برای آموزش، بهتر است درست هزینه گردد. همیشه ارگان ها و سازمان ها از اثربخشی آموزش بسیار ناراضی هستند به نظر شما اثربخش ترین آموزش چه نوع آموزشی است که ...
ادامه متن »انواع بازاریابی Marketing
بازاریابی سایهای Shadow Marketing : بازاریابی غیرمنتظره و خارج از کنترل بخش بازاریابی سازمان بازاریابی خریدار Shopper Marketing : فهمیدن اینکه خریدار چگونه و از چه کانال و شیوههایی خرید میکند بازاریابی اجتماعی Social Marketing : تغیر رفتار مردم به ...
ادامه متن »شرکت پخش و فروش مویرگی
علی خویه مشاور فروش و پخش مویرگی مدرس دانشگاه، مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی، مشاور و مدرس شرکت های پخش و توزیع ...
ادامه متن »فروش ایرانی و فروشندگی ایرانی
اولین سمینار بزرگ کاربردی و آموزشی فروش ایرانی و فروشندگی ایرانی همراه با اعطای گواهینامه رسمی از شرکت مخاطبان دوره: فروشندگان، بازاریان، کسبه، مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، معاونت های مختلف، اصناف، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها، ...
ادامه متن »جذب مشتری و وفادارسازی مشتریان
بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری خدمات پس از فروش اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها به صورت کاربردی اجرایی مخاطبان دوره: فروشندگان، دانشجویان و اساتید، مدیران عامل، مدیران بخش ...
ادامه متن »مشتری شناسی، مشتری سازی در صنعت پخش و توزیع فروش مویرگی
سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی مشتری شناسی، مشتری سازی در صنعت پخش و توزیع فروش مویرگی تولید کنند گان و وارد کنندگان پخش و توزیع سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در صنعت پخش و توزیع و ...
ادامه متن »راه های افزایش فروش
کتاب الکترونیک راه های افزایش فروش و فروش موفق دانلود کتاب۸۷ راه فروش موفق [slideshare id=38033773&doc=87-140815142251-phpapp01&type=d]
ادامه متن »تأثیر ارزش برند بر بازار خرده فروشی
تأثیر ارزش برند بر بازار خرده فروشی توجه به ارزش برند در خرده فروشیها و فروشگاههای زنجیرهای، باعث افزایش رغبت مصرفکنندگان نهایی به این عرضهکنندگان است که تقویت و گسترش آنها موجب افزایش دسترسی و کاهش مدیریت و توسعه ی برند ایجاد و تقویت برند حفظ و توسعه ...
ادامه متن »مشتری مداری و CRM
CRM ابزاری جهت کسب مزیت رقابتی
دراین مقاله به اهمیت رابطه ومدیریت ارتباط بامشتری پرداخته شده وازبازاریابی رابطه ای به عنوان ابزاری جهت کسب مزیت رقابتی یادشده است. چکیده: دراین مقاله به اهمیت رابطه ومدیریت ارتباط بامشتری پرداخته شده وازبازاریابی رابطه ای به عنوان ابزاری جهت ...
ادامه متن »شیوه مدیریت ارتباط با مشتری به شکل اثربخش
چکیده: مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری در یک دوره ی متوالی زمانی از آغاز پیدایش تا کنون گسترش پیدا کرده است،که ما را به سوی اصلاح عملکرد تجاری هدایت می کند. چکیده: مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری در یک دوره ...
ادامه متن »ایجاد انگیزه در مشتریان برای تقویت برند شما
ایجاد زمینه و انگیزه برای مشتریان جهت تشریک مساعی در تقویت و توسعه یک برند، شیوه ای است که بر”هر چه مفید تر بودن” متمرکز است. مشتریان در تشریک مساعی برای تقویت برند شما چه انگیزه ای دارند و نقش ...
ادامه متن »چطور مشتریان را وفادار کنیم؟
محدثه عالمیفر: تمرکز ما در فروش اغلب روی فروش بعدی و پیدا کردن مشتری جدید است و این کار منجر به غفلت کردن از مشتریان فعلی میشود. رضایت مشتریان فعلی از دو جهت حائز اهمیت است: اول اینکه اگر مشتریان ...
ادامه متن »دو سناریوی واقعی برای مدیریت ارتباط با مشتریان شاکی
دو سناریوی واقعی برای مدیریت ارتباط با مشتریان شاکی زندگی > مهارتها – همشهرآنلاین: اینکه شما چگونه اشتباهات خود را مدیریت میکنید و خدماتتان را بهبود میبخشید، میتواند تفاوتهای اساسی در نگهداری یا از دست دادن مشتریانتان ایجاد کند. فرقی نمیکند که ...
ادامه متن »اهمیت تشخیص سندروم کاساندرا در بازاریابی
کشتی تایتانیک در حال غرق شدن بود و گروهی از مسافران آن با شادی زاید الوصفی در طبقه دوم کشتی و در سالن آمفی تئاتر آن مشغول خواندن آهنگ معروف «کاساندرا» بودند، ادوارد جان اسمیت کاپیتان کشتی تایتانیک وقتی وضعیت ...
ادامه متن »ایجاد فرهنگ فروش HSBC
ایجاد فرهنگ فروش HSBC «مشتریان همواره در اولویت قرار دارند» شعاری است که در تجارت بسیار زیاد شنیده میشود. اما این به چه معناست و چگونه در عمل میتوان آن را پیادهسازی کرد؟ ایده استدلال ما بسیار ساده است. ...
خدمتدهی به مشتریان در خردهفروشیها
۲۰ نکته برای خدمتدهی به مشتریان در خردهفروشیها: ۱٫ حتما هنگام صحبت با مشتریان حضوری و یا حتی تلفنی، لبخند به لب داشته باشید. بله، آنها میتوانند لبخند شما را از پشت تلفن هم حس کنند. ۲٫ هنگام خدمتدهی به ...
ادامه متن »با مشتری چطور رفتار کنیم
اگر قصد دارید تا موجب خشنودی و رضایت مشتریان خود شده و در فرایند ارائه خدمت به مشتری موفق باشید، به موارد زیر دقت نمایید: ۱- رئیس را بشناسید. مشتری رئیس شماست. برای شناخت بهتر مشتری ، هرچه در چنته ...
ادامه متن »روانشناسی فروش و بازاریابی
روانشناسی فروش و بازاریابی (۲۴ ساعت) مدرسان : آقای علی خویه و خانم فهیمه احمدی مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی، ...
ادامه متن »